w。♡

还是你!

Come Here My Love - Doug Paisley

小豆之家:

Everyone is waiting
人们都期待着
For you to come outside
期待着某人的出现
Out into the sunlight
太阳底下
Where there's no place to hide
谁形单影只却无处躲藏
And I can see the morning
晨曦照耀
Hear the engine's drone
钟声响起

Its sound is like a warning
它提醒我
That I've wandered off alone
是否我已漂泊了太久
Come here my love and love me
来吧我的爱人给我你的爱
The lonely bell tolls
就在山林之上
High above the trees
孤单的钟声像在呼喊
Come here my love and love me
来吧我的爱人给我你的爱
The single side views
有时心底思绪万千
The skin of the sea
可表面却平静似海
And go to sleep my love Beside me
就在我身旁安稳地睡吧
I found you in the hollow
让我抚慰你的脆弱
I tracked you in the dell
跟随你一起探索
Where all the light was swallowed
当所有光芒都陨灭
I drew you from the well
于深渊中我拉住你
The thorn is deep inside me
我荆棘密布的心呐
Wrapped around the pain
你看它缠绕的满是痛苦
I'm sleeping in the river
就在洪流中睡去吧
Dried out on the plain
然后等大地干涸再醒来
Everyone is wounded
谁不曾受过伤害
Everyone wears scars
那伤疤是我们的勋章
Come take off your brave face
卸下你故作坚强的外表
Show me who you are
让我看到最初的你
There's footsteps in the ashes
泥泞中你坚定的脚印
Lead up towards the sky
指引着通往明天的路
And as the moment passes
都会过去的
Forgive me if I cry
请原谅如果我还是没能忍住哭出来
Come here my love and love me
来吧我的爱人给我你的爱
The lonely bell tolls
钟声响起
High above the trees
像是在山林中呼喊
Come here my love and love me
来吧我的爱人给我你的爱
The single side views
有时心底思绪万千
The skin of the sea
可表面却平静似海
And go to sleep my love Beside me
那就在我身旁安稳地睡吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(28)

© w。♡ | Powered by LOFTER